Inca din 1999
Calitate inalta
Mii de proiecte finalizate
99% clienti multumiti

Retururi

POLITICA DE RETURNARE

Dorim să vă asigurăm deplina satisfacție cu fiecare achiziție din magazinul nostru. Dacă, din orice motiv, nu sunteți pe deplin mulțumit de achiziția dvs., suntem aici pentru a vă ajuta. Vă rugăm să consultați politica noastră de returnare de mai jos:

1. Produse cu specificații tehnice incorecte:
Dacă produsul primit nu corespunde specificațiilor tehnice pe care le-ați comandat, sunteți eligibil pentru retur. Vă rugăm să contactați echipa noastră de servicii clienți în termen de 24 de ore de la primirea produsului pentru a iniția procesul de returnare.

2. Produse nefuncționale la sosire:
Dacă produsul nu funcționează la sosire sau în primele 24 de ore de la primire, îl puteți returna pentru înlocuire sau rambursare. Vă rugăm să ne informați imediat și vă vom ajuta cu procesul de returnare.

3. Deteriorarea pachetului:
În cazul în care coletul este deteriorat sau prezintă semne de deteriorare la sosire, vă rugăm să informați echipa noastră de servicii clienți în termen de 24 de ore. Vom colabora cu dvs. pentru a aranja o returnare, înlocuire sau rambursare, după cum este necesar.

4. Produse livrate incorecte:
Dacă primiți produsul(ele) greșit(e), vă rugăm să ne contactați în termen de 7 zile de la livrare pentru a aranja returnarea și schimbarea. Ne vom asigura că primiți cu promptitudine produsul(ele) corect(e).

Procedura de returnare:
Pentru a iniția o retur, vă rugăm să contactați echipa noastră de servicii pentru clienți prin e-mail la office@tekso.ro sau prin telefon la 0723.346.470. Vă rugăm să furnizați numărul comenzii și detaliile problemei întâlnite. Echipa noastră vă va ghida prin procesul de returnare și vă va oferi instrucțiuni suplimentare.

Condiții de returnare:
- Produsele trebuie returnate în starea lor originală, nefolosite și cu toate ambalajul original intact.
- Returnările trebuie să fie inițiate în intervalele de timp specificate menționate mai sus.
- Ne rezervam dreptul de a refuza retururile care nu indeplinesc aceste conditii.

Rambursări:
Rambursările vor fi emise prin metoda de plată inițială utilizată pentru achiziție. Vă rugăm să permiteți 5 zile lucrătoare pentru ca rambursarea să fie procesată după ce articolul(ele) returnat(e) sunt primite și inspectate.

Contactaţi-ne:
Dacă aveți întrebări sau nelămuriri cu privire la politica noastră de returnare sau situația dvs. specifică, vă rugăm să nu ezitați să contactați echipa noastră de servicii pentru clienți. Suntem aici pentru a vă ajuta și pentru a vă asigura satisfacția.

 

Aboneaza-te la newsletter!